-_-

imorgon är det dax igen; 08.30 ska jag vakna till hey there delilah och då är det bara att dra sig upp för att göra sig klar för skolan igen. en vecka har gått och jag har gjort ingenting? snyggt! ska hålla lektion imorgon också... h-h-h-h-hate life! det kommer gå så jävulskt dåligt för vi är rätt förberedda och amanda i våran grupp vet inte ens om någonting för hon var inte där innan! tacka gud för hålet vi har innan (L) du är en riktig klippa!
men vi har tyvärr engelska med höggan innan (förlåt emilia men vi kommer inte så bra överens) och det är bara tråkigt och ursh! blä blä blä! jag skulle ha varit en talang i innebandy sen gått spid och fått skippat fredagar! då hade det inte varit lika tungt varje vecka tror jag men AJA nu får jag väll äta ett såntdär surt äpple igen då bara för att jag valde en skitig linje och fick drömklassen! GUD SÅ ROLIGA NI ÄR ALLIHOPA! PUSS

ååååååh
vi hörs imorgon och hoppas att allt gick vägen och att jag inte är så jävla negg och om ni har tur får ni lite länkade låtar för min spellista nu är fan farlig alltså ;-)))
tjing!


Kommentarer
Postat av: Zack

KENZA v/s BLONDINBELLA

Vem av dem vågar deltaga i Quiz -BlondinBellas- sanningar?

Vad tror du? Vågar du testa dig själv?

tc

2007-11-05 @ 14:34:04
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0