-.-

jag hade nyss skrivit en jävla massa om första intryck och att allt jag vill är att du ska prata med mig! men allt var bara shit så..... jag vill bara att det ska bli som jag verkligen vill för en gångs skull! men som det verkar nu är allt verkligen kört eller så är det bara jag som neggar så förbannat till allt just nu.. allt känns åh men jag tror ändå att det är kört
jag skiter i allt nu och allt jag vill egentligen är att ta ut hjärnan typ. det vore så jävla skönt! jag skulle aldrig kunna tacka den som typ tog bort delen som tänker av min hjärna iaf och den delen som drömmer och allt detdärnog mycket! sen dom som styr upp mitt liv ska jag också vara evigt tacksam mot!
jag vill ha sommar! allt är inte lika mycket åh då

pst.. alla ni som inte känner mig och läser mig blogg tror säkert att jag är den neggaste (det heter inte neggaste men jag kom inte på något som passade så bra som det) människan i världen! men då kan jag tala om att det är jag inte. det är bara en höstdepp eller nått? aja, jag är inte de iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN! adlknshgvvuyfoiksj sådär känner jag när jag läser det där!!!
det är inte kört :D

2007-11-12 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0