luktar muskel

jag har ont i fötterna, är trött och värst av allt; det luktar skurmedel om mina händer! blä
jobbat sen nio och kom inte hem för allt så längesen faktiskt.. fyyyyyyfan! ska kanske jobba på torsdag också om jag inte drar nån ursäkt om jag ska på nova på onsdagkväll, vilka ska dit ens???? måste veta typ ikväll så jag vet om jag ska köpa förköp för annars måste man ju stå vid dörren typ sju och det är inget som får ske! och sen nyårs, vad händer då? uppdatera mig om vars alla är så vi inte sitter instängda hos nån hela kvällen, guld! tack

ska gå och äta mig en macka sen duscha så jag inte behöver lukta mr muskel längre.. (går inte lägga in bild så idag blir ni utan)

Kommentarer
Postat av: ErikLu

Svar: Hej! Jo alla Kenzo:s parfymer är otroligt blommiga och ganska milda. Alla utom "Kenzo Amor", så jag tycker att KenzoFlower är att rekomendera, men den är ganska dyr och är du under 20 så är den nog för gammal för dig.
Annars skulle jag rekomendera både "Boss Femme"
och Gwen Steffanis första och enda parfym. Hittat något?

2007-12-22 @ 19:33:09
URL: http://Erektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0