lucka nr 7

hihi sandra läser min blogg från thai :$ (molnen är nog på väg ska du se :))

bloggar nu en sista gång innan söndag för det är i helgen det sker; "isoleringen"
men det är bara jag som tar dethär på allvar för det är bara jag som inte ska fara och toffla och vara lover (eller maja hur blev det har du styrt eller blir du fattigare? ;)) men aja.. jag amanda maja och jenny skulle stänga in oss i min lägenhet en hel helg utan någon som helst kontakt med nån annan bara för att slippa allt; mobilen av! datorn av! och det är i stort sätt bara träning, tv och umgås som vi kan underhålla oss själva med ;) men det ordnar sig nog! corepass imorgon som vi ska smita ut för och jag längtar inte ens lite.... blä blä blä fy! men aja det lär väll vara nögvändigt det med
ska gå och packa ner allt av värde nu sen börja dra mig mot lägenheten :)

hold on dreamaway

grattis världens bästa amanda på din 16årsdag :)

image76

Kommentarer
Postat av: ¤¤

åh :$ tack plömm :*:*:*:*:*

2007-12-07 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0