lucka nr 2

image78image75
image77

första advent och det känns lite mysigt :) det har snöat hela morgonen så allt ute ser mjukt och vitt ut :) det känns som julstämningen finns men att den bara inte brytit ut än och jag måste göra nått åt det nu snart tror jag. får fara på ica och köpa skummtomtar och satsumas innan jag far till amanda så det luktar lite jul :$ ännu bättre vore det om jag hittade sunsilks "vinterschampoo" som luktar så fruktansvärt gott och jul! vaknade en morgon i början av november typ och hade den lukten i näsan av någon andledning och kände jag lite stämmning men det är nu det behövs och inte i november.. om jag hittar den ska jag typ kleta lite under nästan så det luktar hela tiden för det finns nog inga godare lukter än jul och riktig sommar! och nu vill jag känna jul!
det är 22 dagar kvar nu och jag längtar hur mycket som helst! jag vet redan iofs att jag inte kommer få min digital systemkamera som jag önskat mig men det spelar inte så stor roll :) jag får väll kanske lite pengar av mormor och morfar och så på julafton sen får jag väll jobba det som krävs för att få ihop brygt 14 000 för jag vill verkligen verkligen ha en! pappa ska köpa kameran jag har nu så då får jag ju typ 2500 från den sen kanske jag säljer allt jag äger bara för att få ihop till den men det kommer vara värt det när jag väl har den för det är nr.1 på önskelistan och kommer vara tills jag äger en!
ska tända lite ljus och äta lite satsumas nu så stämningen kanske ökar lite ;)

bleeding love går på repeat på itunes nu och jag tänker inte sluta med det heller! satan så bra låt!
keep bleeding love (8)

vi hörs! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0