kom kom atombomb

det känns som jag inte har tid att andas idag typ fast jag typ har det.. ska bara göra en översättning på massa text sen ska jag bara läsa ut min bok som har typ 50 sidor kvar bara. det är ändå inte så mycket?
imorgon har jag en helvettes dag;
lpl - ska skriva en uppsats på en dataskriven sida om min lärstil
matte i 90 min
idrott
engelska -
översättningen ska in
svenska - ska skriva en recension av boken som än inte är utläst
åååååh jag vet inte vad jag ska ta mig till och allt känns som ett hell! vaka imorgon också? nä alltså ärligt tror jag inte det är den bästa idén för mig just nu med tanke på att jag jobbar på lördag också och jag vill kunna få sova nångång i veckan iaf.. men får se blir väll ett jävla liv om jag inte far på vakan....

måste och möta albin nu och lämna en bok. hörs imorgon antar jag!

image79

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ett jävla liv blir de

2007-12-11 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0