i don't look back

åh alltså jag vet inte vad jag ska göra med dig. jag fattar som bara inte och jag ids rent inte längre! blä blä blä ADJÖ!

alltså ärligt nu.. dethär med bloggen? värd! värsta jag varit med om typ! jag skriver ju egentligen bara om ingenting! jag skriver för att det ska vara någon mening att jag har en blogg men det ger ändå ingen mening! det är en sak om man ändå har en modeblogg eller nått sånt! men min handlar bara om ...ingenting! vad ska det ge? okej jag vet att maja inte har bättre för sig på skolan så hon typ läser den dagligen men annars då? gör den skillnad?
jag kanske bara har en svacka för att jag är less på allt just nu! jag är less på mitt namn tom! jag klarar inte av att heta "ea/elin/e/nile" på msn längre för det bara är! jag har sett det för mycket! det känns som allt bara ordnar sig och sen är allt bara en enda röra igen! jag vet varken hur allt ordnar sig eller hur allt rör ihop sig igen utan det bara blir utan att jag hinner göra nått åt det!
det blir inget zoo i helgen kan jag ju tala om nu iaf! jag ska sitta inne utan någon som helst komunikation med nån annan är maja amanda och jenny! BRA då säger vi så! hejs.


image79

Ge mig en kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på

Egentligen älskar du inte mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag älskar ingen alls
Sånt där är slöseri med tid

Jag var ingen
Du var aprilhimlen


Kommentarer
Postat av: Anonym

here we go!

2007-12-05 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0