december nummer 1

ingen guda stuga nästa helg... :( åhåhåhåhåhåhhh
jag bygger typ en egen stuga bara för att få fara nånstans nästa helg.. jag är sugen alltså!

jag måste verkligen styra upp detdär med julstämmning för min är på NOLL jag har ingen alls! jag funderar på att typ göra knäck ikväll eller nått sånt gott för dethär funkar inte längre.. nu är det endå december och då tycker jag den kan börja komma!

det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig
hittade all håkan musik nu så det lär väll vara spellistan så länge jag är här iaf :) världsbäst!


Tomten (Allan Svensson), nissan Elfrid (Suzanne Ernrup) och Mila (Olivia Nystedt). Foto: Johan Paulin

sen missade jag julkalendern imorsse (jag försökte inte ens sen den för jag sov lite länge (a)) men den är ikväll 18.30 igen så då ska det sesssssss ;DDD hoppas bara den inte är dålig då blir jag lite besviken....

dethär inlägget blev lite hackigt men aja, ska gå och äta frukost nu, tjarlamors!

Kommentarer
Postat av: ¤¤

bygg en stuga är du snäll :)

2007-12-01 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0