annan dan´

pengar har rullat in som dom ska rätt bra tycker jag men det som svider nu är jag att jag inte får köpa massa kläder och sånt för det för då kommer jag aldrig få ihop till min kamera som jag SKA ha! det finns inget annat just nu! jag ska till och med offra mig och börja jobba nio imorgon även fast det är nova som gäller ikväll men det ordnar jag :) bara jag tar mig upp så är det väll inget problem sen tycker man ju
ska börja packa ihop allt jag kan tänkas sätta på mig ikväll så jag kan fara till mamma nu och börja göra mig klar så jag iaf har duschat och så när tigist och amanda kommer. ikväll är det girls night out kan jag ju tala om =DDD
hörs imorgon efter slaveriet! puss
image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0